26 Şubat 2007 Pazartesi

KOMAT (Pırasalı Pizza)

Yeni bir haftada herkese merhabalar.Hamdolsun düzeldik.Dün gece son antibiyotiklerimizi içip gribimizle vadalaştık.Allah tekrarını göstermesin ve hasta olan herkese şifalar versin.Mesajları ile geçmiş olsun dileklerinde bulunan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.
Pazar günü rehaveti ile herbirimiz koltukların bir kenarına yayılmış ve öğlene ne yemek yapsak fikride aklımızı kurcalamaya başlamışken(Anıl,eşim ve ben bu konu üzerinde güreşiyorduk çünkü Anıl hamburgerci diye dadanmıştı ve benimde sokağa çıkmayı canım hiç istemiyordu...)birden aklıma çok uzun zamandır yapmadığım ve evdekilerin yemekten oldukça hoşnut olacakları bu hamurişi geldi.Aslında niyetim geçen haftaydı ama araya grip girince ertelemiş ve pırasaları bir kenarda bırakıvermiştim.KOMAT Makedonya yöresine ait bir hamurişi.Bazı köylerde bilinmiyor ama.Pırasalar börek gibi içine girmiyor,hamurun üstüne döşeniyor.Görüntü itibarı ile Pırasalı Pizza da diyebilirsiniz.Sadece hamuru yumuş yumuş 2-3 parmak kalınlığında bir hamur oluyor.Ben tavsiye ederim.Karar vermek size kalmış.Merak edenler için tarifi bu tarafta...



2 yorum:

damak tadı dedi ki...

Sevgili Melek'ciğim,
Tatlım öncelikle geçmişler olsun..
Grip gelince bir türlü gitmek bilmiyor bu yüzden dikkatli olun lütfen..
Pazartesi günleri ne yazıkki hep aynı sendromu bizlerde işe giderken yaşıyoruz..Keşke işe gitmesem,izinmi alsam buna benzer serzenişler taaa ki yataktan çıkana kadar..))
Komat'ın çok lezzetli olmuşa benziyor canım ellerine sağlık..Kimbilir ne de nefis olmuştur..Ellerinize sağlık,afiyetler olsun tekrar Meleğim..

Sana ve ailene mutlu bir hafta diliyorum.Sevgiyle kalın..Gül

KNITTING ART dedi ki...

Benzerleri de bende...
Aynı ölçülerde hazırlarını aratmayacak tarifler denemekteyim. Resimleri hazır ama Türkçe sayfamdaki sıkıntım 6. gününde halen yükleyemedim. Afiyet olsun.